Kim Benim İdolüm? // İnci Geçkil

 Kim Benim İdolüm?



Birçoğumuz bunun anlamını aslında biliyoruz. Kelime farklı geldiği için acaba ne anlama geliyor diyebiliriz. Bende bunu kendi mücadele ettiğim yolumda öğrendim. Zaman zaman ters köşe olduğumu ve yanıldığım anlarım çok oldu.! Size tavsiyem hemen karar vermeyin.! Bir süre kendinizi bu anlamda gözlemleyin.! Aslında benim çok zor olmadı ve kolayda olmadı ikisinin ortası diyebilirim. Genelde ya iyi yâda kötü değil midir? Oysa bu sefer benim ki orta düzeyde yavaş ilerliyordu.! Öncelikle yazılarıyla hayatıma yön vermeye başladığımı fark ettim. Daha sonra etrafımdaki insanlarla öğrendiğim şeyleri paylaşmaya başladığımı fark ettim. En önemlisi de aslında bunlara yön verirken heyecanlı ve mutlu olarak yaptığımı fark ettim. Bir şey yapma çabası içerisindeyken karşılık beklemeden büyük bir aşk ile yaptığımı ve bunu yaparken öğrendiğimi fark ettim. Aslında hayranlıktan önce gelen saygıydı.!



İşine, özüne, yazılarına saygı duyuyordum. Bir süre sonra tanışma fırsatım olduğunda kekemeliğin ne olduğunu onda öğrendim. Çünkü onunla konuşurken veya ona yazarken kekelediğimi ve heyecanlandığımı fark ettim. Başta saplantı diye düşündüğüm duygumu zamanla gözlem yaparak anladım ki ben ona saygı duyuyorum. Onunla büyüyorum. Kendimin farkına vardığımda karşımda onu gördüm. Düştüğüm yerlerde onun yazıları beni kaldırdı. İnsan birçok insana sevgi duyabilir. Benim ona karşı saygı ve hayranlığım var. Şimdi daha eminim ki o benim idolüm… İlk kez İstanbul’da karşı karşıya geldiğimizde onun sarılışı ile bana verdiği o hissiyatı daha önce kimse de yaşamadım.! Bundan eminim kalpten hissettiğimi abartmadan söylüyorum ki bir ömür olsa sarılı kalırım. Hani bir çınar ağacı düşünün siz düşeceğinizi bilseniz de o korkuyu yaşamazsınız. Çünkü bir çınar ağacınızın olduğunu ve sizi tutacağını bilirsiniz. Aslında bu da öyle bir şey ve şu var ki yazılarıyla büyüyorsun.! Düşünsenize hayatınız birden bire değişiyor. Her şey yoluna giriyor.


Umudu tek başınıza durmadan çabalayarak yeşermeye çalışırken size ışık olan, güç olan biri var. Hayranlık öyle bir şey ki bodrum katından çıkarır sizi zirveye getirir. Kendinizi iyi yönde geliştirir ve hayata karşı daha dikkatli olursanız emin olun her şey yoluna girer. Çok bahsini ettim ama ismini söylemedim.! Peki o halde söyleyeyim  sizlere benim idolüm “ Filiz Aldemir” yürekten diyorum bunu iyi bir eğitimci ve iyi bir öğretici verdiklerini zamanında alıp uygulanırsa gerçekten faydalarını görüyorsunuz.! En önemlisi de bunu gerçekten kendi içinizden isteyip kararlı bir şekilde çalışırsanız başarılı olursunuz. Ben onunla kendimin, ailemin, çevremin farkına vardım, varıyorum… Hala öğreneceğim çok şeyim var. Allahtan dilerim ki sizin de hayatınızda örnek aldığınız güzel idolünüz olsun.!  Kalın sağlıcakla…



İnci Geçkil

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aile Ve İlişkiler Uzmanı Filiz Aldemir İle Röportajımız // İnci Geçkil

Sabır // İnci Geçkil

Zaman Geçmiyor Abla... // İnci Geçkil